Saturday 26 November 2011

Terlarang (Sambungan)

Amaran : Cerita ini hanya untuk mereka yang berumur 18 tahun ke atas dan berfikiran terbuka. Di ulangi 18 tahun ke atas dan berfiikiran terbuka sahaja

Episod terdahulu



“ Sayang. Sebab abang, abang May.” Jawab Mayasari antara yakin dengan tidak.

Lelaki itu mendekati Mayasari. Duduk di sisi dengan posisi menghadap Mayasari. Mayasari berlagak tenang. Mata lelaki yang di panggil abang long itu menjalar di setiap genap pelusuk tubuh Mayasari yang hanya dibaluti baju satin ungu bertali nipis. Seksi. Setiap inci diamati. Desah nafasnya terasa oleh Mayasari.

“Ehem..” Mayasari berdehem sekali.

Lelaki yang di panggil abang long seakan tersentak. Tersedar dari keasyikan.

“ I’m your sister. Lupa?” Ada senyuman di sebalik kata-kata Mayasari.

“ Yup. Tapi abang teringin untuk ‘lupakan’ perkataan adik tu.”

Mayasari hanya ketawa. Tidak terlalu kuat sehingga menarik perhatian orang. Tangannya mengusap dada ‘abang’ yang semakin tidak keruan. Usapan lembut itu menaikkan nafsu lelaki yang di panggil abang long.

“ Hanif…Hanif..memang May bukan adik kandung abang. Tapi, di dalam darah ini ada mengalirnya susu mama. Mama abang juga.” Ucap Mayasari kepada abang long yang bernama Hanif. Hanif mengeluh.

“ Abang sebenarnya sudah lama sukakan May. May tahu bukan?”

“ Ya, May memang tahu. Dan kita berkongsi rasa yang sama.”

Hanif tersenyum senang. Kedua tangannya singgah di bahu Mayasari. Bahu putih yang terdedah itu di ramas perlahan. Mayasari hanya membiarkan.

“ Kita adik beradik susuan.” Mayasari cuba mengingatkan Hanif akan status mereka. Namun dalam masa yang sama, dia merelakan tangan Hanif menyelusuri setiap inci tubuhnya. Semakin galak.

“ Tahu. Apakata May ‘pulangkan’ susu mama tu?” Balas Hanif seraya bibirnya menangkap ulas bibir seksi Mayasari. Bibir gadis di kucup perlahan. Mayasari pula akur tanpa melawan.

“Ouchh!!” Mayasari terjerit kecil apabila bibirnya di gigit Hanif. Tautan kedua bibir terlerai. Hanif ketawa gelihati.

“ Pulangkan? How?” Tanya Mayasari.

“ Begini…” Tanpa menunggu reaksi Mayasari, tubuh gadis itu dibaringkan. Baju yang sedia terlondeh, di tarik sehingga putus talinya. Bibirnya mendarat pada benjolan padat kepunyaan Mayasari. Dikucup, dijilat daerah itu sehingga Mayasari menjerit geli.

Hanif semakin hilang kawalan. Apatah lagi bila Mayasari juga sama. Merelakan segalanya. Baju satin yang tadinya membalut tubuh Mayasari kini entah di mana. Tubuh putih gebu itu di tatap penuh berahi. Tubuh Mayasari yang sedia terlentang, di panjat perlahan. Di hempapnya tubuh yang selama ini di idam-idamkan. Nalurinya semakin bergetar bila memandang leher jinjang Mayasari. Didekati leher itu. Di cium. Dari pangkal leher hingga ke cuping telinga dikulum dan kembali semula ke pangkal leher. Mayasari menggeliat kegelian.

“ Jangan di situ. Orang Nampak.” Pinta Mayasari apabila terasa gigitan pada pangkal lehernya.

“ Ok sayang.”

Dakapan terus kejap. Dada bertemu dada menyemarakkan lagi api nafsu. Ciuman, gigitan semakin marata. Dari bonjol dada hingga ke pusat dan tidak lupa ke pangkal cabang segitiga yang lama terkunci rapat. Mayasari tidak lagi mampu menahan. Hanif juga tidak lagi mampu menunggu. ‘Senjatanya’ dihayun perlahan menujah ke arah ‘mangsa’. Dari mula yang lembut hingga seagresif mungkin.

Sehingga ke babak yang akhir yang sememangnya menjadi tunjang segala nikmat dunia. Keduanya terus tenggelam dalam lautan asmara terlarang. Desah nafas, rengekan dan erangan, tenggelam timbul dalam suasana hujan lebat dan guruh yang berdentum disulami basah peluh dan segala cairan yang ada.

Segala arah, segala cara juga segenap ruang dimanfaatkan tanpa dibuang, hingga lelah membalut dada, keringat basah lencun di ranjang kepuasan, Keduanya terdampar kepenatan sedang di sebalik sana, iblis laknat sedang gembira bersorak bertepuk meraikan dosa zina. Dosa terlarang.

“ Bukan kali pertama ye?” Hanif bersuara dalam lelah sambil membelai rambut Mayasari, ‘adik’ yang telah dinoda.

Mayasari hanya tersenyum. Sinis bercampur puas.

***

Pagi itu, Mayasari menerima sekeping kad kecil yang di hantar melalui bawah celahan pintu.

‘Wajahmu yang mulus ayu membuatkan aku selalu di lelangitmu untuk kukucup’- Hanif




p/s: cerita, nama dan lokasi tidak ada kaitan dengan mana-mana pihak samaada yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia. ianya hanyalah sebuah cerita rekaan dari aku.

4 comments: